Fortrolighedspolitik

Behandling af personoplysninger og samtykke.
Hvis du har tilmeldt dig vores nyhedsbrev, giver du samtidig samtykke til, at vi må kontakte dig pr. e-mail med nyhedsbreve og tilbud.
Vi behandler din e-mailadresse og oplysningerne om dine køb hos os, indtil det ikke længere er relevant. Det vil i praksis sige, indtil du gør os opmærksom på, at du ikke længere ønsker at modtage e-mails fra os.

Du kan altid trække dit samtykke tilbage. Dette kan du enten gøre ved at benytte linket i bunden af vores e-mails eller ved at kontakte os på salg@kaffeagenterne.dk og oplyse, at du ikke længere ønsker at modtage vores nyhedsbreve og tilbud.

Behandling af personoplysninger og opfyldelse af bestilling.
I forbindelse med dit køb hos kaffeagenterne.dk har du indtastet en række personoplysninger, herunder særligt

Dit navn / firmanavn
Din adresse
Din e-mailadresse
Dit telefonnummer
CVR-nummer
Dine betalingsoplysninger


Disse personoplysninger behandler vi i forbindelse med ekspederingen af dit køb, da det er nødvendigt for, at vi kan opfylde vores del af handlen samt regnskabsmateriale skal, ifølge lovgivningen, gemmes i 5 år. Herefter bliver oplysningerne slettet.

Hvis du har bestilt levering, vil oplysningerne om dit navn, adresse, telefonnummer og e-mailadresse blive udleveret til vores fragtfirma, pt. GLS med henblik på levering af dine indkøb.

Datasikkerhed
Uanset om vi behandler dine personoplysninger med henblik på opfyldelsen af en kontrakt eller på baggrund af dit samtykke, vil vi altid behandle dine personoplysninger sikkert og fortroligt i overensstemmelse med gældende lovgivning, herunder persondataforordningen og databeskyttelsesloven.

Dine oplysninger vil alene blive anvendt til det formål, de er indsamlet til, og vil blive slettet, når dette formål er opfyldt eller ikke længere relevant.

Vi anvender tredjeparter til behandling af:

- dine betalingsoplysninger : Epay/Bambora
- dine køb: Salecto
- håndtering af nyhedsbreve via e-mail: Mailchimp

Vi har indgået databehandleraftaler med disse databehandlere, hvilket er vores garanti for, at de overholder gældende regler om beskyttelse af dine personoplysninger.

Oplysning, indsigelse, ændring, dataportabilitet og sletning
Du kan altid kontakte os for at få oplyst, hvilke af dine personoplysninger vi ligger inde med. Dette kan ske ved henvendelse til:

kaffeagenterne.dk
CVR-nr.31166888
E-mail: salg@kaffeagenterne.dk

Du kan også kontakte vores databeskyttelsesrådgiver direkte på:

Thomas Remmer Larsen
Tlf.: 40207139
E-mail: salg@kaffeagenterne.dk

Hvis der er fejl i vores oplysninger, kan du altid bede om at få dem rettet, så vi har de rigtige, ligesom du har ret til at få udleveret oplysningerne.

Hvis du ønsker at trække dit samtykke til behandling af din e-mailadresse (så vi kan sende dig vores nyhedsbrev og relevante tilbud), kan det til enhver tid ske ved at trykke på et link i den enkelte nyhedsmail.

Hvis du ønsker at klage over kaffeagenterne.dk’ behandling af dine personoplysninger, kan dette ske til Datatilsynet, på adressen Borgergade 28,5., 1300 København, telefon 33 19 32 00 e-mail: dt@datatilsynet.dk.

Cookies
Denne hjemmeside anvender cookies
En cookie er en lille tekstfil/pixel der lagres på din computer el. tilsvarende for at kunne genkende den. Der er ingen personlige oplysninger gemt i vores cookies og de kan ikke indeholde virus.

Sådan sletter eller blokerer du for cookies
http://minecookies.org/cookiehandtering

Formål med cookies på vores website:

At gemme dine indstillinger.
Trafikmåling og statistik.
Målretning og frekvensstyring af annoncering.
Tredjeparter med adgang til at sætte cookies

Hjemmesiden anvender cookies fra følgende tredjeparter:

Google Adwords
Google Analytics
Facebook

 

Firmainfo

Alle handler foretaget via denne hjemmeside foregår mellem dig, som kunde, og

Kaffeagenterne.dk
Scandiasporet 37
8930 Randers NØ
Tlf: 7026 7039 (man-fre 10.00-14.00)


Ordrer

Alle ordrer bekræftes automatisk (pr e-mail), og du vil indenfor max 24 timer på hverdage modtage besked pr e-mail, hvis der skulle være problemer med levering (restordrer / udsolgte artikler).Du kan altid følge din ordre-status, ved at følge det link, der er angivet i din ordrebekræftelse, eller ved at gå ind på din medlemskonto. Ordrestatus står øverst til venstre på ordre-siden.Ordrer, der ønskes betalt via kontooverførsel vil være gældende i 10 dage fra ordre-dato, herefter annulleres de automatisk.


Betaling

Ordrer kan betales på følgende måder:Kreditkort:Vi modtager Dankort, Visa/Dankort, MasterCard, Maestro, American Express, Diners og Paypal hvilket også ses af grafikken øverst.Kaffeagenterne.dk anvender en betalings-gateway fra Epay.
Kommunikationen med denne betalingsløsning er testet af PBS. Alle kortdata sendes krypteret.Hvis vi ikke er i stand til at levere hele ordren, kan vi reducere din betaling til den nye ordretotal. Vi kan derimod ikke øge beløbet, såfremt du ønsker at tilføje en eller flere vareliner.


Levering

Vi afsender normalt samme dag vi registrerer din indbetaling.Hvis din ordre indeholder bestillingsvarer, vil ordren dog først blive afsendt, når vi kan foretage en samlet levering.Alle ordrer leveres med GLS.. Du modtager en mail når vi afsender din ordre.

Fragt & levering

Alle indenlandske ordre (DK) under 20/30 kg. sendes med GLS. Undtaget herfra er Grønland, Island og Færøerne.
Forsendelser over 20/30 kg. samt udenfor Danmark sendes med fragtmand.


Retur

Kaffeagenterne.dk yder 90 dages fuld retur- / fortrydelsesret, gældende fra den dag du modtager varerne ifølge lovgivningen om fjernsalg. Undtaget herfra er fødevarer. Blandt andet chokolade, sirup, te og kaffe - både rå og ristet.

Når varen returneres og fortrydelsesretten udnyttes kan dette kun ske, såfremt varen returneres i samme stand og i originalemballagen. Fortrydelsesretten bortfalder derfor, hvis du bruger varen og det helt åbenbart formindsker varens salgsværdi. Et køb kan IKKE fortrydes ved at nægte modtagelse af pakken, uden skriftligt at have givet besked herom til salg@kaffeagenterne.dk med besked om, at du ønsker at gøre brug af returretten. En retur kan tage op til 14 dage at behandle fra pakken er landet på vores lager igen. Når retursagen er afsluttet indbetales returbeløbet på det betalingskort der blev brugt ved betaling af varen på webshoppen.

Sådan kan du sende retur eller ombytte en vare: 

  1. Start med at give besked via salg@kaffeagenterne.dk, om du ønsker at gøre brug af returretten eller om du ønsker at ombytte en vare. Vær opmærksom på, at fødevarer ikke kan ombyttes, ligesom de ikke kan returneres. 
     
    Ved retur eller ombytning kan vi sende en returlabel til din e-mail, som du skal printe ud og sætte på pakken og herefter aflevere i en GLS pakkeshop. Denne returlabel koster 39 kroner og betalingen herfor, tilfalder dig. Beløbet trækkes fra det beløb, du får retur for din returnering

    Du kan også selv købe en pakkelabel i en pakkeshop eller online hos dit foretrukne fragtfirma. Vær dog opmærksom på, at vi ikke modtager returpakker sendt til pakkeshop.

    Det er også muligt at returnere og ombytte varer i vores fysiske butik, indenfor åbningstid.

    Mandag - onsdag 9 - 16   |   Torsdag 9 - 17.30   |   Fredag 9 - 16   |   Lørdag 10 - 14

  2. Ved ombytning kan du efter returnering lægge en ny ordre med varen du ønsker i stedet for - her betaler vi fragten til nærmeste GLS pakkeshop for den nye vare.

  3. Returpakker sendes til: 
    Danish Coffee
    Scandiasporet 37
    8930 Randers NØ 

 

Har du modtaget en forkert eller defekt vare?

Så kontakt os hurtigst muligt via e-mail: salg@kaffeagenterne.dk.
Oplys venligst dit niciftret ordrenummer og beskriv fejlen eller manglerne.
Vi gør vores bedste for at svare på din henvendelse indenfor 24 timer (på hverdage).


Reklamation & garanti

Der gives efter købeloven en reklamationsret i 24 måneder på alle varer. Reklamationsretten betyder, at du som kunde kan klage over fejl og mangler ved produktet som er opstået op til 24 måneder efter købet. Du skal reklamere inden rimelig tid efter du har konstateret manglen. Vi refunderer rimelige fragtomkostninger, som du måtte have i forbindelse med returnering af varen, når reklamationen er berettiget.
Hvis varen er defekt ved ankomsten skal den sendes retur til os senest én (1) uge efter modtagelsen.
Skulle varen mod forventning gå i stykker under reklamationsperioden, repareres denne vederlagsfrit på vort eller producentens værksted, men vi forbeholder os retten til at afvikle en reklamation ved at udbetale varens købspris.
Skade på produktet som skyldes betjeningsfejl, håndteringsfejl, modifikationer eller groft misbrug fra brugerens side er ikke dækket af reklamationsretten.
Hvis du ønsker at reklamere over et produkt skal det indsendes til os på vores adresse:


Danish Coffee
Scandiasporet 37
8930 Randers NØ